BD Řešovská- generální rekonstrukce lodžií (14. 10. 2015), AKTUALNÍ!!

10.08.2015 20:32

 

Bytové družstvo Řešovská

se sídlem Řešovská 516, Praha 8, 181 00; IČ: 24720500

dále jen „zadavatel“

 

vyhlašuje výběrové řízení na generální rekonstrukci lodžií v objektu Řešovská 515 – 519

 

dále jen „zakázka“

 

  • Vymezení předmětu zakázky
    • Provedení zakázky na základě již zpracované projektové dokumentace pro stavební povolení (zadavatel poskytne na vyžádání prostřednictvím emailu odeslaného na: predstavenstvo@resovska.cz) 

 

  • Požadavky na splnění kvalifikace

Nedodání kteréhokoliv z požadovaných dokumentů uvedených v bodech 2.1 až 2.3 je považováno za důvod pro vyloučení uchazeče ze zakázky.

  • Podrobná cenová nabídka na předmět zakázky dle zadavatelem poskytnutého výkazu výměr resp. slepého rozpočtu
  • Zaslání návrhu smlouvy o dílo, která musí obsahovat:
  • Nabídkový rozpočet vč. jednotkových cen
  • Technickou specifikaci
  • Podrobný popis technologie prací, zařízení a materiálu (výrobce/dodavatel)
  • Podrobný harmonogram prací se závazným termínem zahájení prací do 2 měsíců od data podpisu smlouvy, přičemž nejpozději k 1. 4. 2016 (tj. podpis smlouvy nejpozději k 31. 1. 2016)
  • Záruky
  • Reference obdobné zakázky/zakázek
  • Potvrzení/kopie pojištění odpovědnosti za škodu

 

  • Platební podmínky 

Platba za zakázku bude na základě řádné faktury vystavené vybraným uchazečem. Splatnost daňových dokladů - faktur bude minimálně 30 dnů od data převzetí díla nebo jeho části a převzetí faktur zadavatelem. Výhodnější platební podmínky budou brány v úvahu při vyhodnocování nabídek.  Nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná, kterou nelze překročit mimo ustanovení uvedených v bodu 4. Platební podmínky budou upřesněny před uzavřením smlouvy o dílo.

 

  • Podmínky, při jejichž naplnění je možné překročit nabídkové ceny
    • Dojde-li v průběhu platnosti smlouvy ke změně sazeb DPH, či jiných zákonných ustanovení, majících na cenu přímý vliv
    • Bude-li zadavatel písemně požadovat provedení prací, které nejsou obsaženy v zadání zakázky a/nebo v rozsahu dodávek a prací, specifikovaných v nabídce dodavatele. Jedná se tedy vždy pouze o zadavatelem písemně požadované vícepráce nad rámec zadání zakázky

 

  • Způsob hodnocení nabídek

Nabídky budou hodnoceny podle následujících kritérií, která jsou seřazena sestupně podle ekonomické vhodnosti a stupně významu – váhy, který jim zadavatel přisuzuje:

  • Výše nabídkové ceny – 40 %
  • Záruka – 30 %
  • Reference – 30 %

 

  • Místo podání nabídky, lhůty a další pravidla podání nabídek
    • Lhůta pro podání nabídek končí dnem: 14. 10. 2015
    • Nabídka musí být vyhotovena písemnou formou v českém jazyce, v uzavřené obálce a doručena na adresu sídla zadavatele do výše uvedeného data
    • Specifikace cen a platební podmínky budou uloženy v samostatné zapečetěné obálce s nápisem „Nabídkový rozpočet“
    • Ostatní části nabídky, tj. specifikace dodávky, termíny realizace včetně harmonogramu, záruky, návrh smlouvy o dílo, případné prospekty na použitý materiál atd. budou vloženy do další uzavřené obálky s nápisem „Technická část nabídky“
    • Obě obálky, uvedené pod bodem 6.3 a 6.4 budou vloženy do třetí obálky s nápisem „Výběrové řízení – Zakázka lodžie“, ve které budou doručeny zadavateli.
    • Každý jednotlivý list nabídky bude viditelně a čitelně označen pořadovým číslem listu a na prvním listě bude údaj o celkovém počtu listů
    • Nabídku je možné podat osobně nebo poštou tak, aby byl dodržen nejzazší termín odevzdání viz. bod 6.1.
    • Nabídky, které nebudou doručeny ve stanovené lhůtě a na stanovenou adresu, viz. bod 6.1., nebudou do výběrového řízení zařazeny
    • Uchazeči jsou vázáni nabídkou do 31. 3. 2016
    • Podáním nabídky uchazeč potvrzuje, že je oprávněn zadavateli sdělit všechny informace v ní obsažené a odpovídá za všechny důsledky nepravdivosti takového tvrzení
  •  
  • Informace o uchazeči -  doplňující údaje
    • Jména, tituly a funkce statutárních zástupců.
    • Odpovědná osoba k následným jedním, telefon, email.
    • Seznam živnostenských oprávnění, koncesních listin společnosti, atp.

 

  • Práva zadavatele, další podmínky pro uchazeče
    • Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo včetně smluvních sankcí v případě neplnění povinností kteroukoli ze smluvních stran
    • Uchazeč předkládá svou nabídku bezplatně, z předané nabídky nelze uplatňovat vůči zadavateli žádné nároky
    • Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů na zpracování nabídky
    • Zadavatel předložené nabídky nevrací a ponechává si je jako doklad o průběhu výběrového řízení
    • Zadavatel má právo zrušit výběrové řízení nebo veškeré přijaté nabídky odmítnout bez uvedení důvodu
    • Zadavatel má právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem
    • Zadavatel si vyhrazuje právo jednat po vybrání nejvhodnější nabídky o konečném znění smlouvy o dílo (návrhem smlouvy o dílo zařazeným v nabídce nevzniká právní vztah)
    • Účastníkům výběrového řízení nevzniká žádný nárok na úhradu nákladu spojených s účastí ve výběrovém řízení

 

Zpět